تبلیغات
ماه پیشونی - تناسب اندام و قدرت ماهیچه ها
مد و ارایش،تناسب اندام،روابط زناشویی،عکس
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : حمید ا
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
عضویت در خبرنامه





Powered by WebGozar

امکانات جانبی
تناسب اندام،دراز و نشست،ورزش

قدرت ماهیچه ها که دومین 
 ویژگی تناسب اندام است به معنی بلند کردن یک وزنه است.اما تحمل ماهیچه ها به معنی بلند کردن ان وزنه با سرعت و تکرار است.قدرت و تحمل دو ویژگی مرتبط به هم هستند.برای ایجاد هر دو ویژگی انجام حرکت های مقاومتی (همراه با وزنه سبک) لازم است.قدرت ماهیچه ها با انجام برنامه های ورزشی پی گیر مقاومتی افزایش می یابد.از وزنه برای انجام حرکاتی از قبیل خم کردن ارنج و حرکات بازو می توان استفاده کرد.
تناسب اندام و قدرت ماهیچه ها

وزنه ها برای متراکم کردن ماهیچه ها کافی هستند و توانایی انها را به حداکثر می رسانند.همچنان که ماهیچه ها تقویت می شوند انجام حرکات ورزشی،و باوزنه بیشتر می شود.سپس ماهیچه ها در عرض 48 ساعت یعنی تا نوبت بعدی ورزش نیروی خود را باز می یابند.در هر نوبت هر حرکت باید بین 4تا 8 بار تکرار شود که مساوی با یک ست با یک دوره برای هر گروه از ماهیچه ها است.
افزایش قدرت تحمل از طریق یک برنامه دراز و نسشت یا شنا(زمینی)امکان پذیر است.رمز موفقیت تکرار است.تعداد حرکات را به تدریج افزایش می دهیم تا توان خود را بیشتر کنیم. یعنی اگر در ابتدا شما پنج بار درازنشست انجام می دهید،تا ماه اینده این تعداد را به تدریج به 15 بار افزایش دهید. همان تلاش و زمانی که شما برای انجام 5 بار درازنشست صرف کردید اکنون برای 15 بار دازنشست مورد استفاده قرار می گیرد.تناسب اندام و قدرت ماهیچه ها




نوع مطلب : تناسب اندام، 
برچسب ها : تناسب اندام، دراز و نشست، ورزش،
لینک های مرتبط : ماه پیشونی،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.





کلیه حقوق برای ماه پیشونی محفوظ است